آخرین اخبار تیم استقلال - آبی ترین استقلالی ها

آخرین اخبار تیم استقلال

 

پیام مهم باشگاه استقلال خطاب به هواداران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه استقلال با انتشار پیامی پیرامون تعطیلی تمرین امروز آبی پوشان پایتخت نوشت: تعطیلی تمرین امروز تیم استقلال دلیل کاملا فنی داشته است و با صلاحدید فرهاد مجیدی و به دلیل تمرین پرفشار روز شنبه، امروز بازیکنان به استراحت پرداختند.

 

بازگشت شیخ دیاباته

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، شیخ دیاباته پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی گفت: مدتی که در ایران نبودم، پیام‌های متعددی برای من ارسال شد و هواداران استقلال از من می‌‌خواستند دوباره به استقلال برگردم. من به باشگاه استقلال تعهد دارم به همین دلیل تصمیم گرفتم برگردم. من برای آقای گلی انگیزه‌های زیادی دارم و برای همین هم برگشتم تا ثابت کنم با همان انگیزه‌ای که ابتدای فصل به ایران آمدم می‌خواهم در استقلال به بازی ادامه دهم. برای من موفقیت استقلال البته از هرچیز مهم‌تر است و امیدوارم با این تیم به جام قهرمانی برسیم. استقلال و هوادارانش را دوست دارم و در این مدت که در ایران نبودم، پیام‌های متعددی برای من ارسال شد و هواداران استقلال از من می‌‌خواستند دوباره به استقلال برگردم و من هم به تعهدی که دادم و قراردادی که امضا کردم پایبندم و می‌خواهم مانند نیم‌فصل اول مهاجم تأثیرگذاری در استقلال باشم.

 

جدایی میلاد باقری 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با اعلام رسمی باشگاه استقلال، میلاد باقری مدافع فصل جاری آبی‌پوشان بعد از حضور در ساختمان این باشگاه و توافق با مسئولان استقلال، از این تیم به صورت رسمی جدا شد.

 

فرصت خواهی میلیچ

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که فرصت در نظر گرفته شده برای مدافع استقلال از جانب باشگاه استقلال برای اعلام تصمیم نهایی اش به آبی ها رو به اتمام است، اما شنیده می شود که میلیچ پس از مذاکرات دوباره ای که با مسئولان استقلال داشته است از باشگاه فرصت خواسته و همین موضوع استقلالی ها را امیدوار کرده است. این بازیکن به زودی پاسخ نهایی خود را در خصوص بازگشت و یا فسخ قرارداد به باشگاه استقلال ارائه خواهد داد.

 

 

 

 

 




تاریخ : یکشنبه 98/10/22 | 11:43 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر