آرامش استقلال با آجرلو؛ آرامش خانه با نصب حفاظ پنجره - آبی ترین استقلالی ها

آرامش استقلال با آجرلو؛ آرامش خانه با نصب حفاظ پنجره

امکان ندارد استقلالی باشی و این روزهای سختی که استقلال پشت سر گذاشت را بتوانی فراموش کنی! وزیری که چشمش فقط یک تیم را می دید و مدیرهایی که به استقلال آمدند و تیشه به ریشه ی این تیم زدند. طوری که حتی دشمن های استقلال هم از مظلومیت استقلال در این دوره ها حرف می زنند.

یادمان نمی رود چطور استراماچونی را فراری دادند. و بعد با قانون من درآوردی جدیدشان مانع آمدنش به استقلال شدند. یادمان نمی رود که چطور بهترین بازیکنان تیم را فراری دادند. یادمان نمی رود که فرهاد مجیدی چقدر تنها بود و با چنگ و دندان تیم را نگه داشت و تنها پناه بازیکن ها بود.

اما بعد از تمام این سختی ها این چند روز اخیر خبرهای خوب و دلگرم کننده ای از استقلال شنیده می شود. سردار آجرلو به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده و تمام هواداران استقلال چشم امیدشان به این مدیر باسابقه است تا بتواند آرامش را به استقلال برگرداند تا باز هم طعم قهرمانی را بچشند.

حرف ها و کارهای آجرلو در شروع مدیریتش امید را به دل هواداران برگردانده. «با سرعت و قدرت به سمت ساختن استقلال قوی، قدرتمند و ثروتمند پیش می‌رویم؛ فرهاد مجیدی فرزند استقلال و سرمایه این باشگاه است، این سرمایه برای باشگاه، یک فرصت خواهد بود. بدین وسیله  از او می‌خواهم که با قدرت و انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد و مجموعه مدیریتی را کنار خود بداند.» این جملات آجرلو نشان از برگشتن آرامش و برگشتن روزهای قدرت و قهرمانی تیم محبوبمان دارد.

حالا که از آرامش تیممان صحبت کردیم، بد نیست کمی هم در مورد مهمترین اصل زندگی آدمی که داشتن آرامش و امنیت است صحبت کنیم. 

در تمام طول تاریخ، ایجاد امنیت و آرامش مکان زندگی، یکی از دغدغه‌های مهم افراد بوده است. و اما امروزه که می‌توان گفت نرخ جرم و جنایت در سراسر جهان افزایش داشته است، این دغدغه نیز شدت پیدا کرده است و افراد به دنبال راه حل مناسبی برای ایجاد امنیت هستند. هر چند که نمی‌توان کاملاً ایمن بود، اما با اطمینان می‌توان گفت یکی از راهکارهای بسیار خوب برای ایجاد امنیت و تأمین حریم شخصی مردم استفاده از حفاظ پنجره است.

مهمترین کاربرد و مزیت نصب حفاظ پنجره، حفظ امنیت ساختمان در برابر ورود افراد بیگانه و سارقین است. به ویژه برای پنجره‌هایی که دسترسی راحت‌تری دارند مانند پنجره‌ی خانه‌های ولایی یا طبقات اول و دوم آپارتمان‌ها که ارتفاع کمتری دارند.

حفاظ‌های پنجره طرح‌ها و مدل‌های متنوعی دارند و نصب آن‌ها علاوه بر افزایش امنیت، موجب زیبایی نمای پنجره و نمای ساختمان خواهد شد. به ویژه حفاظ‌های فرفورژه که می‌توان گفت متناسب با سلایق مختلف طراحی و ساخته شده‌اند و زیبایی ساختمان‌های شما رو چند برابر خواهند کرد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت حفاظ پنجره تأثیر دارند. موادی که در ساخت حفاظ استفاده می‌شوند بیشترین تأثیر را در تعیین قیمت آن دارند. انواع حفاظ شامل: آهنی، دو جداره، فرفورژه، استیل و… هر کدام با مواد مختلفی ساخته می‌شوند و به همین دلیل قیمت‌های متفاوتی دارند.

به طور کلی، هر چه ظرافت‌های ساخت حفاظ پنجره بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت نیز افزایش خواهد داشت. بعضی از افراد به زیبایی اهمیت بیشتری می‌دهند و از تزئینات اضافی برای ساخت حفاظ استفاده می‌کنند و این کار هزینه‌ی ساخت حفاظ را افزایش خواهد داد.

سعی کردیم به طور خلاصه شما را با مزایای نصب حفاظ پنجره آشنا کنیم تا بتوانیم آرامش و امنیت را به شما هوادارن تاج هدیه دهیم. چون در دنیای پردغدغه امروزی هر آدمی به دنبال آرامش و امینت خود و خانواده اش است.

امیدواریم بعد از سختی ها، آسانی باشد و شاهد آرامش تیم محبوبمان باشیم و قهرمانی را با هم در خانه هایی امن جشن بگیریم.

 




تاریخ : دوشنبه 100/7/5 | 12:10 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر