آخرین اخبار استقلال - آبی ترین استقلالی ها

آخرین اخبار استقلال

تاکید دیاباته؛ از استقلال جدا نمی‌شوم

شیخ دیاباته بازیکنی است که بعد از حضور در استقلال خیلی زود به چهره ای محبوب در این تیم تبدیل شد تا جایی که به گفته خوش در ایران برایش هواپیما نگه می دارند و  به او بسیار احترام می گذارند، حتی بیشتر از کشورش مالی. مهاجم محبوب هواداران استقلال برای چندمین بار طی روزهای گذشته، شایعه جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرده است. او درباره احتمال جدایی‌اش از استقلال و حضورش در لیگ فرانسه گفته: در حال حاضر من بازیکن استقلال هستم و بسیار از این بابت خوشحالم، زیرا فرصت دارم مردم خوب ایران و هواداران فوق‌العاده‌ای را بشناسم. دلم برای ایران و هوادارانش تنگ شده است. دیاباته برای آنکه خیال هواداران استقلال را راحت کند به این نکته هم اشاره کرده که هر وقت باشگاه استقلال از او بخواهد، با خوشحالی زیاد به ایران برخواهد گشت.

چرا فکر کرده‌اید به ایران برنمی گردم؟ با کمال میل برمی گردم. من با استقلال قرارداد دارم و با کمال میل دوباره بر می گردم و برای این تیم بازی خواهم کرد. در حال حاضر یک موضوع مهم وجود دارد، ما در حال حاضر در دروه پشت سر گذراندن دوران ویروس کرونا هستیم و این شرایط غیر قابل پیش بینی است. برای همه بیماران آرزوی سلامتی دارم و از خداوند می خواهم از ما محافظت کند. از مردم ایران می خواهم رعایت کنند و مواظب خودشان باشند. خداوند از ما محافظت خواهد کرد.

 

اولین ستاره آسیایی استقلال 50 ساله شد 

تیم فوتبال استقلال تهران با 4 بار حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا و 2 بار قهرمانی در این جام، پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا پس از الهلال عربستان با 3 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی و «پوهانگ استیلرز» کره جنوبی با 3 قهرمانی، سومین تیم پر افتخار قاره کهن است. آبی پوشان برای نخستین بار در سال 1970 جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بالای سر بردند که در سال 2020 این قهرمانی 50 ساله می‌شود. تیم فوتبال استقلال در روز 21 فروردین سال 1349 موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم هاپوئل را شکست دهد تا اولین قهرمانی این تیم در آسیا شکل بگیرد. 21 فروردین سال 1399 این قهرمانی 50 ساله می‌شود و نیم قرن از آن خواهد گذشت.

 

واکنش سعادتمند مدیرعامل استقلال به خبر استعفایش؛ با همه وجود در خدمت استقلال هستم

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفتگو با خبرنگار دانشجو در خصوص شایعه استعفایش از مدیریت این تیم اظهار داشت: من هرگز خانه خودم(استقلال ) را در این شرایط بحرانی نه تنها ترک نخواهم کرد بلکه با همه وجودم برایش تلاش خواهم کرد.

وی افزود: کشتی جنگی بزرگی راه افتاده و حتی فکر برگشت هم در سرم نیست. من نگاهی به گذشته ندارم و با قدرت به جلو خواهم رفت و در این مسیر از هواداران ،پیشکسوتان و رسانه‌ها هم کمک و یاری می خواهم.

 




تاریخ : پنج شنبه 99/1/21 | 1:11 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر