آخرین اخبار استقلال - آبی ترین استقلالی ها

آخرین اخبار استقلال

استعفای فتح الله زاده از هیات مدیره و سرپرستی استقلال

علی فتح‌الله‌زاده از عضویت در هیات مدیره استقلال و همچنین سرپرستی مدیرعاملی این باشگاه استعفا داد که این استعفا مورد موافقت وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت تا فتح الله زاده تنها پس از 16 روز قبول مسئولیت در این باشگاه از مدیریت آن کنار رود. بعد از استعفای وی، نام‌های متعددی برای مدیریت این باشگاه مطرح شد که یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها، احمد سعادتمند است.

سعادتمند که پیش از این نیز در مقطعی ریاست هیات مدیره استقلال را بر عهده داشت، گزینه وزارت ورزش است و شواهد نشان می‌دهد شانس او برای تصدی این پست به مراتب بیش از دیگر گزینه‌ها است. گفته می‌شود تا پایان این هفته تکلیف مابقی اعضای هیأت مدیره استقلال مشخص می‌شود.

 

 تکذیب جدایی دیاباته توسط یکی از مدیران باشگاه

گفته می‌شد مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند برای درآمدزایی جهت پرداخت بدهی‌های باشگاه، شیخ دیاباته مهاجم گلزن این تیم را برای فصل بعد به صورت قرضی به یکی از تیم‌های عربی منتقل کنند. یکی از مدیران باشگاه استقلال با تکذیب این شایعه اعلام کرد باشگاه هیچ برنامه‌ای برای فروش دیاباته در پایان فصل ندارد. اتفاقا مسئولان باشگاه طبق صلاحدید کادرفنی به دنبال حفظ بازیکنان خارجی خود برای فصل آینده هستند.  

 

 

بازگشت شجاعیان به تمرینات استقلال

هافبک استقلال که به دلیل پارگی رباط صلیبی پا چند ماه از میادین به دور است به تمرینات استقلال اضافه می شود. هر زمان که تمرینات استقلال آغاز شود داریوش شجاعیان به تمرینات این تیم اضافه می شود تا با دویدن دور زمین آهسته آهسته خود را آماده حضور در تمرینات گروهی کند.

 

 

استقلال پرونده پسر شفر را به دادگاه CAS برد

ساشا، پسر وینفرد شفر که در نقش آنالیزور در #استقلال فعالیت می‌کرد برای گرفتن مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود. باشگاه استقلال نیز برای دفاع از حق خود امروز (شنبه) هزینه دادرسی برای بردن پرونده به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) را پرداخت کرد تا پرونده به این دادگاه ارجاع داده شود‌.

 




تاریخ : یکشنبه 98/12/25 | 9:43 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر