آخرین اخبار استقلال - آبی ترین استقلالی ها

آخرین اخبار استقلال

فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و با اعلام وزارت ورزش و جوانان،‌ دکتر علی فتح‌الله‌زاده رسما سرپرست باشگاه استقلال شد. وزیر ورزش و جوانان با تایید مصوبه هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرپرست، ضمن تشکر از خدمات اسماعیل خلیل‌زاده در دوران سرپرستی باشگاه استقلال، دکتر علی فتح‌الله‌زاده را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب کرد. در حکم علی فتح‌الله‌زاده، از او خواسته شده ضمن فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب و قابل قبول برای تیم استقلال و توسعه باشگاه و جذب منابع مالی مورد نیاز، همه تلاش خود را برای تسریع پروژه خصوصی سازی باشگاه به کار گیرد.

سال های بدون حضور علی فتح الله زاده در استقلال بدون جام قهرمانی در لیگ برتر رقم خورد. آخرین تصویر از قهرمانی در لیگ جایی است که فتح الله زاده مدیر باشگاه است و فرهاد مجیدی کاپیتان تیم. امروز علی فتح الله زاده با سابقه 8 قهرمانی در لیگ دوباره روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال می نشیند‌. 

در وب سایت ورزش 3 آمده است: به این ترتیب استقلالی ها که با شکست تلخ در سیرجان در مسیر بازگشت به تهران هستند از این پس در تیمی فعالیت خواهند کرد که فتح ا.. زاده وارث ویرانه ای خواهد بود که مدیریت قبلی از خود به جا گذاشته است. حاجی که در سه مقطع قبلی خود هر بار عناوین و افتخاراتی برای استقلال به جا گذاشت حالا باید مشکلات موجود را حل کند تا شاگرد خلف او فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی بتواند انتظارات طرفداران پرشمار آبی ها را برآورده کند.

رکورد فرهاد مجیدی از بین رفت

تیم فوتبال استقلال برای نخستین بار با سرمربی گری فرهاد مجیدی در لیگ برتر شکست خورد. فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال که تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر با شکست مواجه نشده بود اولین باخت خود در لیگ برتر را در کارنامه اش قرار داد. مجیدی اولین شکست خود را در سیرجان و آن هم در حالی که بازیکنانش این روز‌ها زمین تمرین مناسبی ندارند و حتی برای دیدار با گل گهر هم تمرین مناسبی نداشتند تجربه کرد.

 

تیم بدون زمین تمرین و مدیر، جام نخواهد گرفت

در وب سایت ورزش 3 آمده است: در شرایطی که بیماری کرونا و تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران تمام تیم ها را از لحاظ ذهنی آسیب پذیر کرده است ،در این بین داستان استقلال کاملا متفاوت است.  آن ها علاوه بر مشکلات عمومی و همه‌‌گیر، دیشب ساعت 17:30 به سیرجان پرواز کردند و بعد از رفت و برگشت به دلیل نقص فنی نهایتا بعد از پنج ساعت به محل اسکان خود رسیدند که بزرگترهای تیم نیز در این خصوص اعتراضاتی داشتند؛ بازیکنانی که همزمان با این اتفاقات در تهران اظهارات متفاوتی از اعضای هیئت مدیره خودبدون توجه به مشکلات پرواز تیم در خصوص اتفاقات باشگاه در ماه های گذشته و استعفا و انتخاب مدیر عامل جدید و سرپرست جدید می شنیدند.

هوادار استقلال خسته و ناامید از قصه های تکراری چند سال گذشته از مدیر عامل جدید خود فقط آرامش و یک زمین تمرین مناسب می خواهد. خواسته ای که از نان شب هم  واجب تر است. اگرچه امروز، روز تلخی برای استقلال بود اما یادتان باشد که  این تیم  جام حذفی و رقابت لیگ قهرمانان آسیا را در دسترس خودمی بیند و رقابت در لیگ برتر نیز فعلا ادامه خواهد داشت، هرچند که پرسپولیس فاصله قابل توجهی با مدعیان دیگر گرفته است.

 

 



تاریخ : جمعه 98/12/9 | 12:45 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر