فوتبال آسیا لیاقت گل اروپایی ارسلان را نداشت! - آبی ترین استقلالی ها

فوتبال آسیا لیاقت گل اروپایی ارسلان را نداشت!

تیم فوتبال استقلال در حالی در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد که ارسلان مطهری در دقیقه 86 با یک شوت از راه دور دروازه الاهلی را باز کرد، اما کمک داور اعتقاد داشت که محمد دانشگر در منطقه آفساید بوده و چون دید دروازه بان را کور کرده، پس گل مردود است.

در تصاویر تلویزیونی اما مشخص شد که تصمیم داور و کمکش اشتباه بوده و گل استقلال سالم بوده است. در همین زمینه، مسئولان باشگاه استقلال که در کویت حضور دارند، تصمیم گرفته‌اند طی نامه رسمی به AFC، به داوری این دیدار اعتراض رسمی کنند. اعتراض استقلالی‌ها تنها به این صحنه اختصاص ندارد و آنها معتقدند برخی سوت‌ها در جریان بازی نیز علیه استقلال بوده است.

با اعلام رسول فروغی، نوید مظفری و محمد فنایی سه کارشناش داوری؛ گل دوم استقلال به الاهلی , صحیح بود و با اشتباه داور مردود اعلام شد.

یک تیم داوری از کره جنوبی قضاوت دیدار الاهلی - استقلال را برعهده داشت.

 

آمار بازی برتری استقلال را نشان می دهد:

درصد مالکیت توپ
الاهلی: 41 درصد
استقلال: 59 درصد

پاس
الاهلی: 316
استقلال: 441

شوت
الاهلی: 8
استقلال: 14

شوت در چهارچوب
الاهلی: 3
استقلال: 6

آفساید
الاهلی: 3
استقلال: 3

کرنر
الاهلی: 6
استقلال: 9

کارت زرد
الاهلی: 4
استقلال: یک

 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی(61- زکریا مرادی)، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری (کاپیتان)، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری و علی دشتی(77- تبریزی)

 

ترکیب الاهلی: یاسر المسیلیم، عبدالله حسون، معتز هوساوی(37- فتیل)، عبدالباسط هندی، حسین عبدالغنی، لوکاس لیما، علی الاسمری، محمد المجحد(54- بلایلی)، سلمان الموشر، عبدالرحمن غریب، مازن ابوشراره

 

 




تاریخ : سه شنبه 98/11/29 | 12:0 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر