فروردین 99 - آبی ترین استقلالی ها

صحبتهای وریا غفوری کاپیتان محبوب استقلال در لایو اینستاگرام

وریا غفوری پس از مدت ها از خودش در لایو اینستاگرام باشگاه استقلال رونمایی کرد و به سوالات محمد نوری فرد مدیر رسانه ای باشگاه پاسخ داد.

صحبت‌های وریا غفوری کاپیتان محبوب استقلال در لایو اینستاگرام رسمی باشگاه به شرح زیر هستند:

-قبل از شروع قرنطینه به سنندج سفر کردیم و اکنون نیز بیش از یک ماه است که در این شهر هستیم.  در منزل پدری حضور دارم و قرنطینه خانوادگی را سپری می کنم. تنها برای تمرین و در یک فضایی که تنها خودم و یک همراه دارم، با حفظ فاصله اجتماعی تمرین می کنم.

-قرنطینه می تواند روی روان آدم ها تاثیر بگذارد و روی اقتصاد نیز تاثیر گذاشته است. ماندن در خانه سخت است. نمی دانم تا چه زمانی شرایط ادامه دارد. یک سری از مردم می توانند این شرایط را تا ماه ها تحمل کنند اما برخی این شرایط را ندارند و یک مشکل بزرگ است که باید حل شود.

-در بخشی از روز مطالعه می کنم و چند ساعت نیز مشغول تمرین هستم و در دیگر اوقات آزاد نیز با خانواده وقت می گذارنم. اگر کتاب خواندن نبود، این روزها خیلی سخت تر می گذشت. 

-سال 98 در کلیات سال بدی بود و روزهای بدی را سپری کردم؛ این موضوع هم فوتبالی و هم غیر فوتبالی بود. برای استقلال انواع تغییرات اتفاق افتاد که شاید این موضوع هر 200 سال یک بار رخ بدهد. واقعا بچه ها با تمام وجود خود کار و تلاش کردند تا این تیم بتواند سر پا باشد و به نسبت نتیجه بگیرد. امسال واقعا سال سختی بود و تغییری که برای تیم صدرنشین استقلال رخ داد، به تیم ضربه زد. بعد از این تغییرات هنوز به ثبات نرسیدیم و مشخص نیست مدیریت جدید نیز ثبات خواهد داشت یا نه و نباید با بی ثباتی جلو برویم تا تیم و هواداران ضربه بخورند.

-صحبت های آقای سعادتمند را شنیدم و امیدوارم این صحبت ها به عمل تبدیل شود. ای کاش مدیران استقلال به اندازه می ماندند تا بتوانیم کار آنها را قضاوت کنیم. از روزی که من آمدم هر سال مدیریت تغییر کرد و امسال بیش از همیشه شاهد تغییرات بودیم.

-اگر شرایط نرمال باشد و ساختار به درستی کار کند، هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند اما وقتی می بینیم در باشگاه خود ما کارها پیش نمی رود و مشکلات زیادی وجود دارد، بازیکنان صحبت می کنند.

-کادرفنی ما برای دوران قرنطینه برنامه ریزی کردند و بعد از تعطیلی ابتدایی، برنامه دقیقی به ما ارائه شد و هر کسی تمرین کرده باشد شرایط بدنی خوبی دارد. اگر فرصت 20 روزه ای داشته باشیم، بازیکنان ما می توانند به شرایط ایده آل برسند.

-همه دنیا با این مشکل رو به رو هستند و می توانیم از نظرات کارشناسان کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا استفاده کنیم. می توانیم در یکی از شهرها که وضعیت سفید دارد به میدان برویم و یا اینکه مسابقات را برگزار نکنیم اما اگر دیر برگزار کنیم برای فصل بعد هم مشکل خواهیم داشت.

-تیم ما وضعیت خیلی خوبی ندارد. از نظر امکاناتی شرایط سختی داشتیم و اکنون نیز با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم. شرایط خیلی جالبی نداریم و به ویژه جوانان تیم و بازیکنان با من تماس گرفتند و پیگیر مطالبات شدند. امسال دیدیم که قبل از عید باشگاه هیچ پرداختی نشد و این موضوع که برای اولین مرتبه رخ داد، خیلی بد بود. متاسفانه در واکنش به پیگیری بازیکنان چیزی نمی توانیم بگوییم و امیدوارم مشکلات برطرف شود تا یک پرداختی به بازیکنان انجام شود.

-امسال زمان مناسبی برای بدنسازی برخلاف سال های قبل داشتیم و دیدید که در اوایل لیگ تیم ما هماهنگ بود. تیم در حال پیشرفت بود و شرایط من نیز رو به جلو بود و امسال وضعیت خوبی داشتم و امیدوارم این فصل خوب در پایان با یک نتیجه خوب برای تیم محبوب استقلال همراه باشد.

-معنی شادی گل من علاقه من به استقلال است. در بازی های حساس که گل های خوبی زده می شود دوست دارم این شادی گل را انجام دهم تا تعصبم به استقلال را نشان دهم.

-در دیداری که برابر استقلال گل زدم، ابتدا عقب بودیم و آقای مجیدی به ما گل زده بود. استقلال آن سال خیلی قوی بود و یک لحظه یاد شوت آندو برابر بوریرام افتادم و شانس خود را آزمایش کردم و در نهایت توپ گل شد و بازی با تساوی به پایان رسید. این گل قشنگ ترین گل دوران فوتبالم بود.

-از اول فوتبال دفاع راست نبودم و مهاجم بودم اما با گذشت زمان من را عقب بردند و در نهایت دفاع راست شدم. منصورخان افتخارات زیادی در استقلال داشت و برای من نیز افتخار است که در پست ایشان بازی می کنم و امیدوارم جای ایشان را پر کنم و تا آخرین روز بازی های خوبی به نمایش بگذارم.





تاریخ : چهارشنبه 99/1/27 | 12:41 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

آخرین اخبار استقلال

تاکید دیاباته؛ از استقلال جدا نمی‌شوم

شیخ دیاباته بازیکنی است که بعد از حضور در استقلال خیلی زود به چهره ای محبوب در این تیم تبدیل شد تا جایی که به گفته خوش در ایران برایش هواپیما نگه می دارند و  به او بسیار احترام می گذارند، حتی بیشتر از کشورش مالی. مهاجم محبوب هواداران استقلال برای چندمین بار طی روزهای گذشته، شایعه جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرده است. او درباره احتمال جدایی‌اش از استقلال و حضورش در لیگ فرانسه گفته: در حال حاضر من بازیکن استقلال هستم و بسیار از این بابت خوشحالم، زیرا فرصت دارم مردم خوب ایران و هواداران فوق‌العاده‌ای را بشناسم. دلم برای ایران و هوادارانش تنگ شده است. دیاباته برای آنکه خیال هواداران استقلال را راحت کند به این نکته هم اشاره کرده که هر وقت باشگاه استقلال از او بخواهد، با خوشحالی زیاد به ایران برخواهد گشت.

چرا فکر کرده‌اید به ایران برنمی گردم؟ با کمال میل برمی گردم. من با استقلال قرارداد دارم و با کمال میل دوباره بر می گردم و برای این تیم بازی خواهم کرد. در حال حاضر یک موضوع مهم وجود دارد، ما در حال حاضر در دروه پشت سر گذراندن دوران ویروس کرونا هستیم و این شرایط غیر قابل پیش بینی است. برای همه بیماران آرزوی سلامتی دارم و از خداوند می خواهم از ما محافظت کند. از مردم ایران می خواهم رعایت کنند و مواظب خودشان باشند. خداوند از ما محافظت خواهد کرد.

 

اولین ستاره آسیایی استقلال 50 ساله شد 

تیم فوتبال استقلال تهران با 4 بار حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا و 2 بار قهرمانی در این جام، پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا پس از الهلال عربستان با 3 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی و «پوهانگ استیلرز» کره جنوبی با 3 قهرمانی، سومین تیم پر افتخار قاره کهن است. آبی پوشان برای نخستین بار در سال 1970 جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بالای سر بردند که در سال 2020 این قهرمانی 50 ساله می‌شود. تیم فوتبال استقلال در روز 21 فروردین سال 1349 موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم هاپوئل را شکست دهد تا اولین قهرمانی این تیم در آسیا شکل بگیرد. 21 فروردین سال 1399 این قهرمانی 50 ساله می‌شود و نیم قرن از آن خواهد گذشت.

 

واکنش سعادتمند مدیرعامل استقلال به خبر استعفایش؛ با همه وجود در خدمت استقلال هستم

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفتگو با خبرنگار دانشجو در خصوص شایعه استعفایش از مدیریت این تیم اظهار داشت: من هرگز خانه خودم(استقلال ) را در این شرایط بحرانی نه تنها ترک نخواهم کرد بلکه با همه وجودم برایش تلاش خواهم کرد.

وی افزود: کشتی جنگی بزرگی راه افتاده و حتی فکر برگشت هم در سرم نیست. من نگاهی به گذشته ندارم و با قدرت به جلو خواهم رفت و در این مسیر از هواداران ،پیشکسوتان و رسانه‌ها هم کمک و یاری می خواهم.

 




تاریخ : پنج شنبه 99/1/21 | 1:11 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال شد

‍ احمد سعادتمند پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: به صورت رسمی و با اکثریت اعضای هیئت مدیره اولین جلسه باشگاه در سال جدید برگزار و در نهایت مسئولیت باشگاه استقلال به بنده محول  شد. البته برای خلیل‌زاده نیز آرزوی سلامتی داشته و او نیز مثل خودم به نوعی داغدار بوده و برای وی نیز آرزوی صبر جزیل دارم.

وی افزود: قطعا مشکلات و موارد مختلفی در باشگاه وجود دارد و این موارد باید در اولویت موارد اجرایی قرار گیرد و هر چه زودتر و در کمترین فرصت ممکن مشکلات را حل و فصل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در بحث تامین منابع مالی مشکلات زیادی داشته و با برنامه هایی که تبیین شد در تلاش هستیم معضلات مالی را به کمترین حد ممکن برسانیم و این مشکلات را حل کنیم.

سعادتمند ادامه داد: بنده علاقه مند بودم شب عید می‌توانستیم بخشی از تعهدات باشگاه به بازیکنان، کادرفنی و سایر زحمت‌کشان را پرداخت کنیم، اما متاسفانه این مهم رخ نداد. با این حال اکنون اولویت اصلی من این است که تا کوتاه‌ترین زمان ممکن تخصیص لازم در بخش مالی را داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند با روحیه مناسب آماده و مهیای حضور در مسابقات آتی شوند.

وی گفت: در شرایط کنونی که جهان درگیر ویروس کرونا بوده پیگیری مشکلات کمی سخت‌تر است، اما ما با جدیت پیگیر آرای انضباطی که از سنوات قبل باشگاه را در درگیر کرده هستیم و بنا داریم باشگاه را به سمتی ببریم که بتوانیم نسبت به تامین و رفع مشکلات پیش برویم. در نهایت تلاش ما در راستای ایجاد یک باشگاه اصیل که دارای درآمد پایدار و البته زیر ساخت‌های مناسب باشد، هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: از کادرفنی، سرمربی تیم، کاپیتان و تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم و به عنوان کسی که حامی این عزیزان هستم قطعا پیگیر رفع مشکلات خواهم بود. به طور حتم از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت ‌ خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه‌ای حضوری بیبینم و در خصوص شرایط تیم با او صحبت کرده و اگر چنانچه قرار به رفع ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم. کادرفنی و بازیکنان از این پس تنها تمرکزشان در زمین باشد و من به طور ویژه مشکلات بیرونی تیم را حل خواهم کرد تا آنها تنها تمرکزشان به بازی‌ها باشد. قطعا طی این چند روزه اصلاح ساختار اداری باشگاه در اولویت است و در کنار آن نیز موارد مربوط به انتصابات جدید را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل جدید استقلال گفت: به طور حتم از فرهاد مجیدی حمایت ‌خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه‌ای حضوری بیبینم. از کادر فنی، سرمربی تیم، کاپیتان و تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم و به عنوان کسی که حامی این عزیزان هستم، قطعا پیگیر رفع مشکلات خواهم بود. به طور حتم از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت ‌ خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه‌ای حضوری بیبینم و در خصوص شرایط تیم با او صحبت کرده و اگر چنانچه قرار به رفع ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم.

کادر فنی و بازیکنان از این پس تنها تمرکزشان در زمین باشد. من به طور ویژه مشکلات بیرونی تیم را حل خواهم کرد تا تنها تمرکزشان به بازی‌ها باشد. قطعا طی این چند روزه اصلاح ساختار اداری باشگاه در اولویت است و در کنار آن نیز موارد مربوط به انتصابات جدید را اعلام می‌کنیم.




تاریخ : دوشنبه 99/1/11 | 10:46 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر