دی 98 - آبی ترین استقلالی ها

آخرین اخبار تیم استقلال

 

پیام مهم باشگاه استقلال خطاب به هواداران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه استقلال با انتشار پیامی پیرامون تعطیلی تمرین امروز آبی پوشان پایتخت نوشت: تعطیلی تمرین امروز تیم استقلال دلیل کاملا فنی داشته است و با صلاحدید فرهاد مجیدی و به دلیل تمرین پرفشار روز شنبه، امروز بازیکنان به استراحت پرداختند.

 

بازگشت شیخ دیاباته

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، شیخ دیاباته پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی گفت: مدتی که در ایران نبودم، پیام‌های متعددی برای من ارسال شد و هواداران استقلال از من می‌‌خواستند دوباره به استقلال برگردم. من به باشگاه استقلال تعهد دارم به همین دلیل تصمیم گرفتم برگردم. من برای آقای گلی انگیزه‌های زیادی دارم و برای همین هم برگشتم تا ثابت کنم با همان انگیزه‌ای که ابتدای فصل به ایران آمدم می‌خواهم در استقلال به بازی ادامه دهم. برای من موفقیت استقلال البته از هرچیز مهم‌تر است و امیدوارم با این تیم به جام قهرمانی برسیم. استقلال و هوادارانش را دوست دارم و در این مدت که در ایران نبودم، پیام‌های متعددی برای من ارسال شد و هواداران استقلال از من می‌‌خواستند دوباره به استقلال برگردم و من هم به تعهدی که دادم و قراردادی که امضا کردم پایبندم و می‌خواهم مانند نیم‌فصل اول مهاجم تأثیرگذاری در استقلال باشم.

 

جدایی میلاد باقری 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با اعلام رسمی باشگاه استقلال، میلاد باقری مدافع فصل جاری آبی‌پوشان بعد از حضور در ساختمان این باشگاه و توافق با مسئولان استقلال، از این تیم به صورت رسمی جدا شد.

 

فرصت خواهی میلیچ

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که فرصت در نظر گرفته شده برای مدافع استقلال از جانب باشگاه استقلال برای اعلام تصمیم نهایی اش به آبی ها رو به اتمام است، اما شنیده می شود که میلیچ پس از مذاکرات دوباره ای که با مسئولان استقلال داشته است از باشگاه فرصت خواسته و همین موضوع استقلالی ها را امیدوار کرده است. این بازیکن به زودی پاسخ نهایی خود را در خصوص بازگشت و یا فسخ قرارداد به باشگاه استقلال ارائه خواهد داد.

 

 

 

 

 




تاریخ : یکشنبه 98/10/22 | 11:43 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

تنظیم لیست آسیایی استقلال ؛ نام سرمربی نامشخص!

باشگاه استقلال لیست خود برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را تنظیم کرد. 

 تیم فوتبال استقلال تهران که یکی از 4 نماینده ایران در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است و باید روز اول بهمن نخستین دیدار پلی آف خود در این رقابت ها را برگزار کند.

در حالی که هنوز نام سرمربی استقلال نامشخص است؛ با دستور اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گروهی از معاونین باشگاه و مسؤولین تیم فوتبال استقلال امروز در اولین جلسه ستاد بازیهای آسیایی مقدمات مربوط به تهیه لیست استقلال برای شرکت در دو بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را انجام دادند. در این نشست فهرستی با حضور 28 بازیکن برای ارسال به فدراسیون فوتبال تهیه و تنظیم شد.

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا تا یک هفته قبل از اولین بازی تیم استقلال در مرحله پلی‌آف امکان جابجایی یا اضافه کردن 5 بازیکن وجود خواهد داشت. همچنین پس از دو بازی مرحله پلی‌اف و در صورت صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مجددا امکان حذف و اضافه‌ 5 بازیکن ممکن خواهد بود.


تیم استقلال




تاریخ : یکشنبه 98/10/8 | 10:0 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

جدیدترین خبر در خصوص استقلال و استراماچونی

خلیل‌زاده از سفر به قطر در رابطه با جلسه با استراماچونی خبر داد.

در حالیکه هوادارن استقلال روزهای پر از استرس و نگرانی را میگذرانند و تنها خواسته ی آنها بازگشت استراماچونی، مربی محبوبشان است و هر روز خبرهای متفاوتی از سمت مسئولین این تیم منتر می شود؛  به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه درباره استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره گفت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیات مدیره و در اولین جلسه مورد بررسی قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد. خلیل زاده در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: به همراه آقای رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از آقای علی خطیر خواسته ایم تا در دوحه حضور داشته باشند تا در جلسه مشترک با مدیر برنامه های آقای استراماچونی حاضر شویم. تلاش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل هواداران باشد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: با همکاری اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان و فصل نقل و انتقالات هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از نقل و انتقالات لیست نهایی خود را معرفی می کند. او ادامه داد: همچنین مسئولین اجرایی باشگاه مامور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل را انجام دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل زاده در بخش بعدی صحبت های خود گفت: بلیت برگشت برای آقایان میلیچ و دیاباته تهیه شده و این دو بازیکن پیش از شروع تمرینات وارد تهران خواهند شد. وی در پایان صحبت های خود خطاب به هواداران گفت: خواسته هواداران را می دانیم و برای محقق کردن آن تلاش می کنیم. از همه هواداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این مسیر ما را همراهی کنند تا بتوانیم هر چه بهتر در این مسیر گام برداریم و نتیجه مطلوب هواداران را کسب کنیم.


هوادارن استقلال




تاریخ : یکشنبه 98/10/8 | 10:0 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

آخرین صحبت های استراماچونی درباره استقلال و پاسخ مدیران استقلال

طی هفته های اخیر صحبت های مختلفی درباره بازگشت آندره‌آ  استراماچونی به تیم استقلال طمرح شد و چیزی که در این میان کمتر به آن توجه شد خواسته هواداران بی شمار این تیم بود. اخبار ضد و نقیضی از سوی مدیران استقلال مطرح شد تا جایی که استراماچونی در پیج اسنتاگرامیش متن زیر را منتشر کرد. متن کامل استوری سرمربی استقلال به شرح زیر است:

 اونها از روز اول برای ما مشکل ایجاد کردن. در اولین بازی من رو بدون مترجم رها کردن. هیچوقت طبق روش معمول پول من رو پرداخت نکردن و با وجود اخطارهای متعدد رسمی، سری مشکلات بزرگی رو با مقامات ایتالیایی برای من به وجود آوردن. به بازیکنان دروغ گفتن.به من دروغ گفتن. اجاره خونه من رو تا ماه نوامبر پرداخت کردن و گفتن کامل پرداخت شده. هرگز مدارکی در رابطه با تیم که درخواست داده بودم رو به من ندادن. بازیکنی که خودشون نمی‌خواستن [احتمالا میلیچ] رو از کشور بیرون فرستادن، ولی روز بعد برش گردوندن.

وقتی میتونستیم به خاطربازیکنهای ملی بازیمون رو عقب بندازیم به فدراسیون درخواست ندادن. ولی وقتی برای حریفهامون بهتر بود و به ضرر ما، بازی رو عقب انداختن. وقتی مجبور شدم کشور رو ترک کنم خوشحال شدن و جشن گرفتن. جلو مردم گفتن که نمی‌خواستن من برم و نمیدونستن، ولی 5 ماه بود که خبر داشتن. سعی کردن بگن من به خاطر پیشنهاد یه تیم دیگه رفتم، که حقیقت نداشت. سعی کردن بگن من برای پول رفتم، که حقیقت نداشت. وقتی یک نیروی سیاسی سعی کرد من رو برگردونه عصبی و سردرگم شدن. گفتن که شخصی در باشگاه [احتمالا فتحی] استعفا داده. ولی اون شخص هنوز در جریان هست و در مکاتبات با وکلای من دخالت داره.

 ادعا کردن من خونه جدید خواستم، حقیقت نداره. ادعا کردن من پول بیشتر خواستم، حقیقت نداره. به خاطر رفتار متقلبانه باعث شدن وکیل من استعفا بده. هر کاری تونستن کردن و خواهند کرد که جلو برگشت من رو بگیرن. دارن سعی می کنن شخصیت من رو جلو طرفداران و مردمخراب کنن، همونطور که با همکاران من و برخی بازیکنهای سابق کردن. چند بار درخواست کردم که با هم کنفرانس خبری سمی داشته باشیم تا حقایق رو برای مردم شرح بدیم، ولی اونا همیشه رد کردن.  حالا کسی پیدا شده و بهشون روش معمول پرداخت به من رو نشون داده و ما از همه مشکلات عبور کردیم.من فقط آماده بودم که پیش بازیکنان سابقم و دوستدارانم برگردم، ولی اونها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردن تا وجهه من رو تخریب کنن و توافق رو نابود کنن. اونها من رو اونجا نمی‌خواستن و نمی‌خوان که من برگردم. من نمیدونم مربی خوبی هستم یا نه، ولی میدونم که انسانی راستگو هستم.


بعد از انتشار این بیانیه استراماچونی، باشگاه استقلال نیز بیانیه ای در پاسخ به آن منتشر کرد.

به گزارش ورزش سه به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال در پاسخ به استوری منتشر شده در صفحه رسمی آندره‌آ استراماچونی در اینستاگرام، اطلاعیه زیر را صادر کرد. جهت مطالعه این نکته را توجه کنید که در ابتدای هر بخش اظهار نظر ایشان نوشته شده و سپس پاسخ باشگاه استقلال. متن کامل بیانیه باشگاه استقلال را در ادامه می خوانید:


1-  «آنها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبروی من بازی کنند.»

 این اتهام بزرگی است که علیه باشگاه استقلال مطرح شده. به همین دلیل جهت اثبات موضوع امروز مشخصات ایمیل ارسالی وکیل استراماچونی توسط باشگاه منتشر شد. حتی در جهت اثبات بیشتر، نامه باشگاه استقلال در پاسخ به شروط یازده‌گانه منتشر خواهد شد. لازم به تاکید است که تنها مدرک منتشر شده از طرف استراماچونی، آخرین ایمیل وکیل ایشان بوده که حق طبیعی هواداران استقلال است تا در جریان شروط تازه و پاسخ باشگاه قرار می‌گرفتند. اگر بنابر رویارویی بود، ادعای ایشان در یکی از مصاحبه‌ها درباره تماس با راننده تاکسی... از طرف باشگاه تکذیب می‌شد، چون یک داستان تخیلی بود اما بااحترام به طرف مقابل به قصد همکاری، باشگاه در این مورد سکوت کرد.


2-«ادعای درخواست جهت کنفرانس مطبوعاتی»

 هرگز چنین درخواستی از طرف استراماچونی به باشگاه استقلال ارائه نشد. غیر از یک مصاحبه ویدیویی در هفته اول زندگی در تهران، ایشان هیچ زمانی پیشنهاد مصاحبه با باشگاه استقلال را هم نپذیرفت. جدا از کنفرانس‌های خبری و مصاحبه در محیط ورزشگاه، پیشنهاد مصاحبه اختصاصی با رسانه‌های داخل ایران هم هرگز مورد تایید استراماچونی قرار نگرفت. ایشان در بسیاری از کنفرانس‌های خبری در جریان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر حاضر نشدند که مورد جریمه سازمان لیگ قرار گرفته است.


3-«اراده برای همکاری»

 باشگاه استقلال منتظر بازگشت استراماچونی بوده، چون شرایطی که او بارها در مصاحبه‌هایش در دو هفته گذشته مطرح کرده بود، از طرف باشگاه پذیرفته شد. اگر قرار بر عدم همکاری بود، بعد از ترک تهران توسط ایشان، باشگاه با دو شرط پرداخت مبلغ 160 هزار یورو و کاهش مدت قرارداد موافقت نمی‌کرد. حتی استراماچونی در یکی از مصاحبه‌هایش پرداخت پول مستقیم به حسابش را چیزی شبیه معجزه عنوان کرد اما همگان دیدند که این معجزه هم با تلاش طرف ایرانی رخ داد.


4-«زمانی بازی‌هایی را عقب انداختند که برای حریفان‌مان بهتر بود.»

 منظور ایشان احتمالا بازی سپاهان با استقلال در جام حذفی است. در شرایطی که تیم استقلال حدود 20 روز بدون مربی بوده و تعویض‌های این تیم در سه مسابقه مهم با روش واتساپی انجام شده، آیا توقع داشتند که با همین شرایط به سمت بازی با سپاهان بروند؟ نکته مهم این است که بازی به دلیل آلودگی هوا توسط سازمان لیگ لغو و دیروز هم مشخص شد که تهران شرایط برگزاری این مسابقه را نداشته اما اگر این بازی لغو نمی‌شد، آیا تازه می‌خواستند صبح روز قبل از بازی با سپاهان شروط یازده‌گانه را ارسال کنند؟ (قضاوت با هواداران)


5- گلایه از پرداخت‌های نامنظم

 این مشکل فوتبال ماست. بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی هم دچار این مسائل بوده‌اند. اما در همین چند ماه کادرفنی ایتالیایی استقلال بیشتر از نیمی از قراردادشان را دریافت کردند. مشکلات مالی در کشور ما بعلت تحریم ظالمانه وجود دارد و حتی بیماران خردسال را هدف گرفته و اخبار آن تا صحن سازمان ملل کشیده شده و کمتر کسی از این اوضاع بی‌خبر است. وضعیت خیلی از تیم‌های لیگ برتر بهتر از استقلال نیست اما همگان با صبر و تحمل و در نهایت صداقت از انجام امور محوله سر باز نکرده‌اند و در حساس‌ترین زمان تیم‌شان را رها و بعد برای هواداران عاشق از راه دور ابراز احساسات نکردند. نمی‌شود از صداقت حرف زد و از عشق به هوادار اما در عمل فقط و فقط از پول و پول گفت. آنهم پولی که ظرف شش ماه حتی با تاخیر بالاخره پرداخت شده بود.


6- آنها اجاره منزلم را تا آبان ماه پرداخت کردند، درحالیکه گفته بودند تا آخر پرداخت شده.

 همان‌طور که قبلا اعلام شد، هزینه اجاره منزل ایشان به صورت پیش و از 6 ماه قبل پرداخت شده بود. هزینه شش ماه دوم هم در صورت عدم ترک تهران طبق روال اداری انجام می‌گرفت. در ضمن هیچکدام از آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش توسط ایشان تحویل باشگاه داده نشده.


7- آنها بازیکنی که نمی‌خواستند را از کشور خارج کردند و روز بعد بازگرداندند.

 منظور ایشان احتمالا میلیچ است. باتوجه به موانع صدور روادید توسط نهادهای غیرورزشی، این بازیکن تهران را ترک کرد. سپس خواستار افزایش مبلغ قراردادش شد. مورد موافقت باشگاه و استراماچونی قرار نگرفت و درنهایت میلیچ پذیرفت که با مبلغ قبلی به استقلال بیاید و ظرف 24 ساعت وارد تهران شد. کلیه این مراحل به صورت شفاف توسط رسانه رسمی باشگاه در زمان خود اطلاع‌رسانی شده است.


8- برایم مجموعه‌ای از مشکلات بزرگ در رابطه با قوانین ایتالیا به وجود آوردند.

 پولی که به حساب ایشان رفته و توسط سوم شخص مسدود شده به علت شرایط تحریم بوده. شرایطی که در زمان عقد قرارداد هم تا حدود زیادی وجود داشته است. اما نکته بسیار مهم این است که اراده‌ برای پرداخت‌ها وجود داشته و اسناد تراکنش‌های برگشت خورده گواه این موضوع است.


9- «صداقت»

 آقای استراماچونی در تمامی ایمیل‌ها و مصاحبه‌ها بحث هواداران را مطرح کردند. اگر صداقتی وجود دارد، شرایطی که قبلا در مصاحبه با رسانه‌ها خواستارش بودند و از طرف باشگاه اجرایی شد را دلیل لازم و کافی برای بازگشت به تهران می‌دانستند. اگر قرار بر صداقت بود به بازیکنان تیم گفته نمی‌شد که کاهش مدت قرارداد در حد پیشنهاد بوده، در حالی که طبق اسناد موجود این شرط بازگشت ایشان به تهران، پیش از دریافت 160 هزار دلار بود. ایشان در شرایطی بحث صداقت را مطرح می‌کنند که بسیاری از کارشناسان در جریان مصاحبه های پی‌درپی ایشان در رسانه‌های خارجی به باشگاه گوشزد می‌کردند که نحوه رفتار ایشان بیانگر آن است که وجه 160 هزار یورو را بگیرند و بعد شرایطی را اعلام کنند و برنگردند که باشگاه در جهت اجرای خواست هواداران و اثبات صداقت به این هشدارها بی‌توجه بوده و به وظیفه خود عمل کرد تا شرایطی که آقای استراماچونی بارها و بارها تکرار نمود، محقق شود. قبل از ارسال نامه فسخ از سوی وکلا طی ایمیل رسمی، باشگاه از مراتب اراده همه جانبه خود برای ادامه همکاری با ایشان و وکلایشان خبر داد. اگر ایشان در همان روزی که وجه مورد مطالبه را دریافت کرد به قولی که به زعم خودشان با صداقت به هواداران از جمله هوادارخردسال و نابینای استقلال داده بود، عمل می کرد و به تهران می‌آمد و در تهران مذاکره  حضوری می‌کرد، آیا این اتفاقات رخ می‌داد؟


10- «آنها مرا نمی‌خواستند»

 اگر باشگاه قصد همکاری نداشت بیش از 15 روز منتظر نمی‌ماند، راههای ارتباطی شما را با تیم قطع می‌کرد و به همه عوامل تیم دستور نمی‌داد که آقای استراماچونی کماکان سرمربی تیم بوده و باید دستورات ایشان اجرا گردد.


11- «آنها هرگز اطلاعاتی که درباره تیم خواسته بودم را برایم آماده نکردند.»

 شنبه گذشته از طریق مشاور باشگاه درخواست غیر رسمی ایشان برای اعلام مبالغ قرارداد بازیکنان دریافت و به مشاور محترم اعلام شد که باشگاه منتظر است ایشان به تهران تشریف بیاورند تا اطلاعات درخواستی را تحویل دهیم.

 باوجود توهین‌های بی‌شمار و تحریف موارد زیاد که دور از جایگاه و منزلت باشگاه استقلال است، باشگاه استقلال منتظر بوده که آقای استراماچونی به تهران بازگردند که طبیعی است با توجه به بازیهای حساس پیش رو این انتظار زمان زیادی را از بین برده است.

استوری استراماچونی




تاریخ : چهارشنبه 98/10/4 | 12:0 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر