اردیبهشت 99 - آبی ترین استقلالی ها

ترین های باشگاه استقلال

قدیمی‌ترین تیم در میان تیم‌های سطح اول ایران: در بین باشگاه‌های حاضر در سطح اول فوتبال ایران (لیگ برتر)، استقلال قدیمی‌ترین تیم محسوب می‌شود. شایان ذکر است که تیم‌هایی که قبل از استقلال به وجود آمده‌اند همچون شاهین، راه‌آهن، عقاب و تدین همگی یا منحل شده‌اند یا در سطوح پایین‌تر فوتبال ایران بازی می‌کنند.

صدر جدول کلی تاریخ لیگ های سراسری ایران:استقلال در رتبه اول جدول کلی تاریخ لیگ های سراسری ایران و نیز صدر نشین جدول کلی لیگ برتر (جام خلیج فارس)است.

بیشترین گل زده در یک فصل: استقلال در فصل 1387-88 لیگ برتر که قهرمان شد، 70 گل به ثمر رساند که بیشترین گل به ثمر رسیده توسط یک تیم در یک فصل در تاریخ فوتبال ایران است.

کمترین گل خورده در یک فصل:استقلال در فصل1397-98 با 13گل خورده رکورد کمترین گل خورده یک تیم در یک فصل تو کل تاریخ لیگ برتر ایران را بنام خود ثبت کرد

پرتماشاگرترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های آسیا: بازی بزرگ فینال جام باشگاه‌های آسیا در سال 78 که با نتیجه دو بر یک به سود جوبیلیو ایواتا ژاپن مقابل استقلال شکل گرفت، با حضور بیش از صد و بیست هزار تماشاگر، پرتماشاگرترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های آسیا تاکنون است.

پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا : تیم استقلال در شش فصل از لیگ قهرمانان آسیا عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده است. استقلال در فصل های 2010، 2011، 2013، 2017، 2018 و 2019 از بازیهای لیگ قهرمانان میانگین بیشترین تماشاگر بازیها را به خود اختصاص داده است.




تاریخ : پنج شنبه 99/2/25 | 1:55 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

اعتراف داور مشهور: قهرمانی را از استقلال گرفتم!

محمدرضا اکبریان، داور فوتبال ایران در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی در خصوص داوری در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: همه داوران به نوعی اعتراف دارند و اشتباهاتی داشته اند. امکان ندارد داوری اشتباه نداشته باشد.

 او افزود: در بازی استقلال با صنعت نفت آبادان، کمک داور به اشتباه اعلام کرد که توپ از خط رد شده است. در آن بازی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود و به سرعت به این تصمیم اعتراض کرد که سبب شد تا حواشی زیادی ایجاد شود.

اکبریان ادامه داد: اگر آن حواشی ایجاد نمی‌شد، می‌توانستیم تصمیم مان را اصلاح کنیم، اما حواشی که بوجود آمد و مجیدی را اخراج کردیم، زمانی بوجود آمد که تمرکزمان را از دست دادیم و صحنه را فراموش کردیم. آن صحنه سبب شد که گل استقلال را مردود اعلام کردیم و تصمیم اشتباهی گرفتیم.

 داور فوتبال ایران در پایان گفت: همچنین یک بازی پربرخوردی را قضاوت کردم که پس از پایان بازی، من را به فرودگاه بردند. در هواپیما، صندلی کناری من یک آقا نشسته بود که گفته بود بازی چطور بود و من هم گفتم بازی خوبی بود، اما متاسفانه مدیران این باشگاه‌ها ضعیف و بی مسئول هستند. پس از آن متوجه شدم که آن آقا مدیرعامل یکی از تیم‌ها بود.


خواندن متن زیر به قلم علیرضا بابک خالی از لطف نیست:

اعتراف کردید و در پَسِ این اعتراف تکان دهنده ثابت کردید در چه لجن زاری عاشق فوتبال شده ایم. روی سکو ها اشک ها ریخته شد اما ترجیح دادید همه چیز را نادیده بگیرید، حق الناس را نادیده گرفته اید. در حق میلیون ها هوادار آبی جفا کردید و جام قهرمانی را از آن ها گرفتید. فرهاد راست می گوید؛  اعتراض او بهانه بود، شما باید ماموریت مهم را به سرانجام می رساندید.

آن شب را مگر می شود یادمان برود ؟ شبانه رئیس دپارتمان داوری در صداسیما اعلام کرد تصمیم شما و کمک داور صحیح بوده است. وقتی همه تصاویر مشخص بود، سیم آخر را با تازیانه نواختید و توپ فوتبال را به بومرنگ تشبیه کردید. به راستی چرا همان شب عذرخواهی نکردید ؟ اعتراض فرهاد را بهانه قرار ندهید. اعتراض وقتی به حق و درست باشد، باید به آن رسیدگی شود.

فرهاد همیشه مغضوب ابدی داوران کینه توز بوده است. از شیراز و جلال مرادی تا آزادی و فغانی  از آبادان و اکبریان تا نقطه ای نامعلوم. حالا آیا واقعا کسی هست که هواداران عاشق و صبور استقلال را متوهم بخواند ؟

 




تاریخ : جمعه 99/2/19 | 11:50 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

با نصب درب ضد سرقت با آرامش کامل از تماشای بازی استقلال لذت ببر

 

من به عنوان هوادار دو آتیشه تاج کبیر زمان تماشای بازی های تیم محبوبم به قدری هیجان دارم که روی زمین سیر نمی کنم و با تمام وجودم همراه تیمم هستم. با بردش شاد می شوم و روی ابرها می روم و باختش به قول معروف تمام کشتی هایم را غرق می کند. می دانم که تک تک شما هواداران آبی دل نیز همین احساس را دارید و شریک تمام خوشحالی و تلخی های تیم محبوبمان هستید. در شادی پلنگ سیاه با شیخ دیاباته عزیزمان که هر مدافعی ترس از رویارویی با او را دارد همراهید، با گیتار ارسلان گیتار میزنید و اوج شادی را تجریه می کنید، با کلین شیت های سید حسین حسینی احساس غرور می کنید، از هیجان بازی زیبا و تکنیکی باشوی کوچکمان مهدی قایدی بالا می پرید، وقتی که در نبود داریوش شجاعیان، دانشگر، قایدی و دیگر بازیکنان شادی گل معروف او را به نمایش می گذارند و آن را به داریوش تقدیم می کنند از احساس همدلی و اتحادی که بین بازیکنان تیمتان است لذت می برید، و مهمتر از همه دیدن اسطوره تکرار نشدنی مان فرهاد مجیدی در جایگاه سرمربیگری تیمی که همیشه عاشق آن بوده و بوده ایم چه لذت وصف نشدنی برایمان دارد    ....

 و هزاران لحظه تلخ و شیرین دیگر که در هر دقیقه از بازی های تیم محبوبمان تجربه می کنیم و تمام دغدغه های دیگر زندگیمان را کنار میگذاریم و غرق اتفاقات تیممان و برد و باختش می شویم.

و اما تمام مواردی که گفتم، امنیت و آسایش و یک خیال راحت می طلبد. باید دنبال راهی باشیم که این امنیت را برایمان تأمین کند. خوشبختانه راه حل خوبی وجود دارد و آن هم نصب درب ضد سرقت است. با نصب این درب های مستحکم با یک تیر می توانیم دو نشان بزنیم. هم خیالمان راحت باشد که در زمان تماشای بازی تیم محبوبمان خانه و خانواده مان در امنیت و آسایش هستند و هم سر و صدای ناشی از هیجانمان همسایه هایمان را اذیت نخواهد کرد. زیرا این درب ها علاوه بر امنیت بی نظیرشان، دارای مزیت های مهم دیگری هم هستند که یکی از آنها داشتن یک نوار درزگیر است که از انتقال سر و صدا به بیرون جلوگیری می کند.

 

خرید و نصب درب سرقت با قیمت مناسب

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب درب، قیمت درب ضد سرقت است. درب های ضد سرقت بسیار متنوع هستند و این تنوع باعث شده است تا تفاوت قیمت بسیار زیادی هم در مدل های مختلف وجود داشته باشد.  ما زمانی از خرید خود راضی هستیم که احساس کنیم محصول مورد نظرمان را به قیمت مناسبی خریده ایم و به قول معروف سرمان کلاه نرفته است.

نام کشور سازنده درب تا حدودی در قیمت آن موثر است. در بازار کشورمان سه نوع اصلی درب ضد سرقت شامل 1- درب ضد سرقت ترک، 2- درب ضد سرقت ایرانی، و 3- درب ضد سرقت چینی عرضه و به فروش می رسد.

از این میان، درب های ضد سرقت ترک از نظر کیفیت بیشترین کیفیت را دارند و به همین دلیل نسبت به سایر درب های بازار قیمت بیشتری هم دارند.

نوع دیگر درب های ضد سرقت بازار، درب های باکیفیت و با قیمت مناسب ایرانی هستند. از آنجایی که این درب ها در کشور خودمان ساخته می شوند علاوه بر قابل سفارش بودنشان، از مزیت بسیار خوبی برخوردارند هستند و آن هم قیمت مناسب این درب ها نسبت به کیفیت بالایشان است.

و در آخر، درب های ضد سرقت چینی هستند که مانند اکثر محصولات این کشور که در بازار ایران به بی کیفیت معروف هستند ، این درب ها نیز کیفیت پایینی دارند و البته به همین علت ارزان ترین درب های بازار محسوب می شوند.

حال که به صورت خلاصه با قیمت درب ضد سرقت آشنا شدید، ما به شما این مژده را می دهیم که در فروشگاه مومن در بهترین درب های ضد سرقت برای محافظت از خانه های شما موجود هستند. به علاوه، با مراجعه به سایت مومن درب، می توانید اطلاعات زیادی در خصوص درب های ضد سرقت به دست آورید.

 

بله، این هم یک معرفی کوتاه از درب ضد سرقت بود تا بتوانیم آرامش و امنیت را به شما هوادارن آبی دل تقدیم کنیم. چون در دنیای پردغدغه امروزی هیچ چیز به اندازه امنیت و آرامش اهمیت ندارد و یکی از نیازهای اولیه همه ما می باشد.

چقدر عالی می شود که بعد از نصب این درب ها بدون ذره ای نگرانی با خیال آسوده در کنار خانواده مان بنشینیم و بازی تاج کبیر را ببینیم و اوج لذت و آرامش را تجربه کنیم.


 

 




تاریخ : سه شنبه 99/2/9 | 2:2 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر

مشتریان قطری و اماراتی به دنبال زوج دوست داشتنی استقلال

شرایط مالی استقلال به گونه‌ای است که اگر نتواند درآمدزایی کند، تابستان امسال باید روی فروش مهره‌های مطرح خود به عنوان یکی از راه‌های کسب پول حساب باز کند.
به گزارش خبرورزشی، با توجه به وضعیت موجود استقلال، احتمال کاهش درآمد باشگاه‌ها بسیار زیاد است. از طرف دیگر، بعید به نظر می‌رسد که فعلاً بتوان روی پول حاصل از بلیت‌فروشی هم حساب ویژه‌ای باز کرد، چون مسابقات حتی در صورت تداوم، در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر برگزار می‌شود. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است که چند بازیکن مطرح نظیر شیخ دیاباته و مهدی قایدی به عنوان گزینه‌های مورد نظر برای فروش مورد توجه قرار بگیرند به دلیل آنکه در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند. البته بدون شک فروختن آن‌ها آخرین راهکار مدیران استقلال برای درآمدزایی تلقی می‌شود به دلیل آنکه خودشان می‌دانند اگر تیم بدون این دو بازیکن دچار افت شود هواداران استقلال هرگز آن‌ها را نخواهند بخشید.

قرارداد جدید
البته حتی اگر فروش دیاباته و قایدی در دستور کار قرار بگیرد باشگاه برای کسب درآمد بیشتر از این بابت برنامه‌ریزی دارد. این‌طور که صبح دیروز شنیدیم، طرحی توسط برخی از مدیران استقلال مورد توجه قرار گرفته که به موجب آن، اگر مشتریان خارجی به طور جدی خواهان جذب این دو مهاجم باشند، آنگاه باشگاه ابتدا با هر کدام از آن‌ها قراردادی جداگانه تحت عنوان قرارداد متمم منعقد می‌کند که به موجب آن اولاً قسمت قابل توجهی از قراردادشان با باشگاه‌های خارجی به استقلال می‌رسد و دومین بند هم اینکه اگر هر کدام از آن‌ها خواستند از تیم جدیدشان راهی مقصد دیگری بشوند، باز هم بخشی از قرارداد جدید به حساب باشگاه استقلال واریز شود (این بند دوم دقیقاً همان بندی است که در قرارداد مامه تیام هم به چشم می‌خورد).

مشتریان قطری و اماراتی
همان‌طور که طی روز‌های گذشته نوشتیم، اخیراً شایعه شده مهدی قایدی تابستان امسال از استقلال جدا می‌شود و از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد و البته استقلال قرارداد متمم را منعقد کند، درآمد خوبی نصیب آبی‌ها خواهد کرد. از طرف دیگر، شایعاتی نیز پیرامون تمایل باشگاه‌های اماراتی برای جذب شیخ دیاباته به گوش می‌رسد. البته بدون شک مدیران باشگاه استقلال آنقدر هوشیار هستند که بدانند باید حواس‌شان را در رابطه با دیاباته به‌مراتب بیشتر جمع کنند، چون این بازیکن بسیار حرفه‌ای بوده و کاملاً بدیهی است که فقط برای کسب درآمد بازی می‌کند بنابراین اگر پیشنهاد خوبی از کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس داشته باشد، قطعاً به طور جدی وارد مذاکره خواهد شد.




تاریخ : دوشنبه 99/2/1 | 11:54 عصر | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر