ترین های باشگاه استقلال - آبی ترین استقلالی ها

ترین های باشگاه استقلال

قدیمی‌ترین تیم در میان تیم‌های سطح اول ایران: در بین باشگاه‌های حاضر در سطح اول فوتبال ایران (لیگ برتر)، استقلال قدیمی‌ترین تیم محسوب می‌شود. شایان ذکر است که تیم‌هایی که قبل از استقلال به وجود آمده‌اند همچون شاهین، راه‌آهن، عقاب و تدین همگی یا منحل شده‌اند یا در سطوح پایین‌تر فوتبال ایران بازی می‌کنند.

صدر جدول کلی تاریخ لیگ های سراسری ایران:استقلال در رتبه اول جدول کلی تاریخ لیگ های سراسری ایران و نیز صدر نشین جدول کلی لیگ برتر (جام خلیج فارس)است.

بیشترین گل زده در یک فصل: استقلال در فصل 1387-88 لیگ برتر که قهرمان شد، 70 گل به ثمر رساند که بیشترین گل به ثمر رسیده توسط یک تیم در یک فصل در تاریخ فوتبال ایران است.

کمترین گل خورده در یک فصل:استقلال در فصل1397-98 با 13گل خورده رکورد کمترین گل خورده یک تیم در یک فصل تو کل تاریخ لیگ برتر ایران را بنام خود ثبت کرد

پرتماشاگرترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های آسیا: بازی بزرگ فینال جام باشگاه‌های آسیا در سال 78 که با نتیجه دو بر یک به سود جوبیلیو ایواتا ژاپن مقابل استقلال شکل گرفت، با حضور بیش از صد و بیست هزار تماشاگر، پرتماشاگرترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های آسیا تاکنون است.

پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا : تیم استقلال در شش فصل از لیگ قهرمانان آسیا عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده است. استقلال در فصل های 2010، 2011، 2013، 2017، 2018 و 2019 از بازیهای لیگ قهرمانان میانگین بیشترین تماشاگر بازیها را به خود اختصاص داده است.




تاریخ : پنج شنبه 99/2/25 | 1:55 صبح | نویسنده : استقلالیون 💙⭐️⭐️💙 | نظر